Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2016

Καλαμπόκι: Χρήσιμο για την υγεία μας

Το Καλαμπόκι καλλιεργείται εδώ και εκατοντάδες χρόνια και ήταν (και εξακολουθεί να είναι) η βάση της διατροφής σε πολλά μέρη του κόσμου. Μια καλή πηγή βιταμινών Β1, Β5 και C, το καλαμπόκι παρέχει πολλά πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, που περιλαμβάνουν:


1.Φυτικές ινες,Απαραιτητες για τη καλη γαστρεντερική λειτουργία και τον έλεγχο του βάρους.
2.Φυλλικό οξύ, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου γενετικών ανωμαλιών και στη προώθηση της καρδιαγγειακής υγείας.
3.Βιταμίνη Β5 (παντοθενικό οξύ), ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία των επινεφριδίων.
4.Λουτεΐνη για υγιή όραση.


Δοκιμάστε το καλαμπόκι ψητό, βραστό ή στον ατμό, σκέτο ή με λίγο ελαιόλαδο.
Εναλλακτικά, συνδυάστε το καλαμπόκι με άλλα καλοκαιρινά προϊόντα οπως Ντομάτες, κολοκυθακια ,σε σούπα.

Διατροφική αξία του ενος μέτριου (7 ") καλαμποκιου:

-Ενεργεια 77 Calories
-Λίπος 1 g
-Κορεσμένο λίπος <1 g
-Χοληστερόλη 0 mg
-Υδατάνθρακες 9 g
-Πρωτεΐνη 3 g
-Φυτικές Ίνες 3 g
-Νατριο 13 mg
-Βιταμίνη C 5 mg
-Φολικό οξύ 41 μικρογραμμάρια
-Νιασίνη 2 mg
-Κάλιο 243 mg



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου